Kontakt
  Środa, 20 czerwca 2018
  Logowanie
Login
Hasło
Nie pamiętasz hasła?
Kliknij Tutaj

 Wyszukaj

zaawansowane

Promocje
Dostawa do domu
 

  Kurier DPD
dostarcza przesyłki
kolejnego dnia roboczego.
Standardowo paczki
doręczane są w godzinach
od 8:00 do 16:00.


Kurier Trójmiasto
dostarcza przesyłki
w godzinach popołudniowych
od 16:30 do 22:00
na terenie Gdańska, Gdyni,
Sopotu i Rumi
> ZOBACZ WSZYSTKIE

Informacje
----------------------------------------
----------------------------------------

 
 
  Zwroty i Reklamacje

ZWROTY (KURIER)


  • Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 40 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić Formularz Odstąpienia od umowy (kliknij tutaj by ściągnąć >>) i odesłać go na adres firmy wraz ze zwracanym towarem oraz paragonem.

  • Zwracany towar nie może nosić śladów używania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru (w przypadku ubranek, obroży lub szelek należy je bezwzględnie wyczyścić).

  • Po otrzymaniu przesyłki ze zwracanym towarem, sklep wysyła informację na adres e-mail. Pieniądze zwracane są w ciągu 14 dni na podane w formularzu konto bankowe lub na kartę, z której dokonywano płatność za zamówienie.

  • * W przypadku zamówień złożonych na firmę, z wystawioną Fakturą VAT – nie ma możliwości zwrotu.



  • ZWROTY (ODBIÓR OSOBISTY)


  • Klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 40 dni od daty zakupu. Warunkiem jest jednak aby klient zakupił towar składając zamówienie przez stronę internetową. Wówczas należy wypełnić formularz zwrotu oraz dokonać zwrotu. Można to zrobić na dwa sposoby:
    1) odsyłając towar wraz z formularzem na adres firmy
    2) osobiście zwrócić towar w siedzibie firmy

  • W sytuacji gdy klient dokonał zakupu na miejscu bez wcześniejszego składania zamówienia, nie obowiązuje go prawo do odstąpienia od umowy.



  • REKLAMACJE


  • Aby zareklamować otrzymany towar klient proszony jest o skontaktowanie się działem obsługi klienta; telefonicznie lub mailowo. Obsługa klienta poinformuje o procedurach i krokach jakie należy podjąć.

  • Kontaktować można się pod numer telefonu: (58) 573 72 71 lub 601 755 860
    lub na adres e-mail: sklep@zooexpress.pl
  •  
      Koszyk
      Wartość:  0 PLN
     Produktów:  0

    Kontakt

    58 573 72 71

    601 755 860

    GODZINY PRACY INFOLINII

    PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK

    8:00 - 16:30

    ODBIORY OSOBISTE

    ul. Kartuska 493, Gdańsk

    PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK

    9:00 - 16:00

       


    REKLAMA

    ----------------------------------------

    Informacje
    Facebook


    oprogramowanie SOTE Strona główna  |  Promocje  |  Wyprzedaż  |  O firmie  |  Regulamin  |  Aktualny stan koszyka  |  Polityka prywatności  |  Praca  |