Kontakt
  Poniedziałek, 27 lutego 2017
  Logowanie
Login
Hasło
Nie pamiętasz hasła?
Kliknij Tutaj

 Wyszukaj

zaawansowane

Promocje
Dostawa do domu
 

  Kurier DPD
dostarcza przesyłki
kolejnego dnia roboczego.
Standardowo paczki
doręczane są w godzinach
od 8:00 do 16:00.


Kurier Trójmiasto
dostarcza przesyłki
w godzinach popołudniowych
od 16:30 do 22:00
na terenie Gdańska, Gdyni,
Sopotu i Rumi.

Informacje
----------------------------------------

----------------------------------------

 
 
  
FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Czy trzeba się rejestrować, żeby złożyć zamówienie?
Nie ma takiej potrzeby. Warto jednak założyć konto w naszym sklepie i korzystać z programu lojalnościowego dla Stałych Klientów.

2. Ile zapłacę za dostawę?
Zamówienia o wartości minimum 99zł. zostaną doręczone bezpłatnie.
Do zamówień poniżej 99zł zostanie doliczona opłata za transport w wysokości 10zł.

3. Kto dostarczy moje zamówienie?
Zamówienia na terenie Gdańska, Gdyni, Sopotu i Rumi realizujemy Kurierem Trójmiasto w godzinach popołudniowych.
Kurier DPD dostarcza standardowo w godzinach od 8:00 do 16:00 na terenie całej Polski.

4. Nie udało mi się zapłacić kartą - co zrobić?
Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy: ponownie złożyć nowe zamówienie lub Kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.

5. Kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę. Co teraz?
Jeśli Twoja paczka budzi Twoje wątpliwości, jest oklejona szarymi taśmami bądź taśmami DPD - należy bezwzględnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze i spisać protokół uszkodzenia. Jest to niezbędne w przypadku składania reklamacji.

6. Czy mogę zwrócić towar który nie spełnia moich oczekiwań?
Jeśli nie brałeś faktury na firmę to możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru.
Zwracany towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Wystarczy wydrukować i wypełnić Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość (kliknij tutaj by ściągnąć > > ) dołącz paragon i odeślij do nas. Powiadomimy Cię e-mailowo gdy tylko przesyłka zostanie do nas doręczona. Pieniądze zwrócimy w ciągu 7 dni roboczych.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

7. Czy mam wysłać formularz odstąpienia od umowy na e-maila?
Nie ma takiej potrzeby. Wydrukuj lub przepisz formularz ręcznie i dołącz go do przesyłki zwrotnej. Dzięki temu szybko zidentyfikujemy przesyłkę i tym samym szybciej zwrócimy pieniądze.

7. Zgubiłem paragon. Czy mogę odstąpić od umowy bez niego?
Paragonu zdecydowanie ułatwia procedurę odstąpienia od umowy. Jeśli jednak go zgubiłeś to do formularza odstąpienia od umowy dołącz oświadczenie o zagubieniu paragonu fiskalnego.

8. Kurier DPD nie chce mi doręczyć przesyłki po godz. 16:00. Co teraz?
Godzina doręczenia paczki jest uzależniona od trasy kuriera. Większość przesyłek jest doręczanych między 8:00 a 16:00. Możemy ustalić gwarant dostawy na konkretną godziną, jest to usługa dodatkowo płatna (30zł). W celu jej ustalenia - prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. W przypadku gdy doręczenie o wskazanych przez kuriera godzinach jest niemożliwe - sugerujemy zmianę adresu dostawy.

9. Czy muszę sprawdzać towar przy kurierze?
Paczkę należy bezwzględnie sprawdzić przy kurierze w przypadku widocznych uszkodzeń (paczka oklejona podejrzanymi taśmami, uszkodzony karton). Przy odbiorze takiej paczki prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia bądź braku towarowego oraz przesłanie go nam na e-maila.
W przypadku braku zewnętrznych uszkodzeń nie trzeba sprawdzać paczki przy kurierze.
Należy jednak pamiętać by przed otwarciem worka z karmą sprawdzić zgodność towaru z zamówieniem.
W przypadku niezgodności prosimy o kontakt (najlepiej w przeciągu 3dni od dnia odebrania paczki).

10. Co zrobić by otrzymać fakturę?
Faktury wystawiamy na życzenie. Wystarczy wypełniając formularz dostawy podać NIP, a my korzystając z Centralnej Ewidencji Gospodarczej pobierzemy dane firmy i wystawimy fakturę. Zostanie ona dołączona do przesyłki.
 
  Koszyk
  Wartość:  0 PLN
 Produktów:  0

Kontakt

58 573 72 71

601 755 860

GODZINY PRACY INFOLINII

PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK

8:00 - 16:30

ODBIORY OSOBISTE

UWAGA - NOWY ADRES:
ul. Kartuska 493, Gdańsk

PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK

9:00 - 16:00



REKLAMA
Informacje
Facebook


oprogramowanie SOTE Strona główna  |  Promocje  |  Wyprzedaż  |  O firmie  |  Regulamin  |  Aktualny stan koszyka  |  Polityka prywatności  |  Praca  |